Accepterad Alexx | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexx

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994406186/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Alexx

Vad är din discord tagg? Alexx#9999

Vem var det som bannade dig? Benim

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~Benim. Återstår: 5 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det var suntförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Alltså jag och min gängmedlem var ute och skulle plocka weed (det gammla). Så ser vi ett gäng killar bli rånade sidan av motorvägen precis bredvid plocket! De började sikta tabbe och sen så tog de ner den sedan så ser vi killarna använda tazer mot de andra och de är då vi tänker impulsivt och attackerar killen som tazar. Han börja Fearrpa när vi höll 2 stycken uzis mot hans huvud. Efter det så börja han köra och vi sköt mot hans däck( detta skedde på motorvägen precis bredvid weedet. Vi poppar hans däck och han slirar in på "ingången" av weed "vägen" och där är platsen där vi skjuter han (dödar han). efter det så combat loggar han och vi hoppar support. Ingen staff bad oss hoppa support eller liknade vi valde göra det själva för å varna de om denna spelaren. Över på vad som skedde vid detta scenariot bestämde sig oliwer och benim att banna mig och hugge.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Såhär ligger det till. Benim och oliwer, jag och hugge har 2 helt olika uppfattnigar av scenariot. Visst de har rätt att vi sköt på motorväg jag står för det. Men liksom det är bredvid ett kriminellt ställe, ett kriminellt ställe händer det inte bra saker på. I med att vi döda personen när han va vid ingången av hela weedet så anser jag att det inte är suntförnuft. Ifall en kille gör personrån bredvid weedet och sedan kör iväg och precis rånat dina kompisar så tror jag inte att du låter killen gå speciellt om jag är boss i ett gäng. Jag som boss rpar att jag har mycket kunskaper och därför anser jag att detta är en felaktig ban i det hela.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 av de har varit felaktiga. Men de andra var halv ooc ig och den andra va nog powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte råna han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. Lyssna dock på detta om killen itne skulle fearrpat så skulle inget av detta hända om han skulle stanna bredvid weed farmen om han inte skulle bryta mot denna regel så skulle jag inte blivit bannad. Allt är hans fel att han fearrpa mot oss så vi körde efter han till ingången av weedet.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top