Nekad alexthecreator | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexthecreator

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199092955605/

Vad är ditt namn i verkligheten? elliot johansson

Vad är ditt discord namn? alexthecreator#6388

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Jo han heter Måns Johansson. Han är född 1999-11-25. Han har haft en rätt så bra barndom med rika svenska föräldrar som tog hand om Måns väl men han har lite grövre ADHD och därmed har lite svårt för vissa saker men inget som kommer hindra honom enligt han själv. Dock blir han lätt ledsen och kan bli arg men han brukar kunna kontrollera det utan problem. Han har också svårt att komma ihåg saker och när han blir stressad får han svårt att prata men annars brukar han få hjälp med det. Han gillar också att hänga med kompisar på fritiden och att spela hockey och fotboll och det leder till att han är väldigt sportintresserad. Han har även kontrollbehov vilket leder till att han vill göra det mesta själv eller ta över när andra gör något åt en. Måns gillar även Hip Hop musik och har en favorit-artist vid namn Eminem. Men annars är Måns en väldigt trevlig person och hoppas på att bli varmt välkommen till er på Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att ni borde godkänna min whitelist-ansökan för att jag har läst alla reglerna noga som ni har för att hålla RP nivån bra på servern. Jag har också ett enormt intresse av eran server och vill vara med och hjälpa er att visa eran bästa sida utåt. Jag är även en erfaren rollspelare då jag testat och spelat på andra servers men slutat pågrund av att det inte fanns någon bra rp eller använt säg av sunförnuft bland annat.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att ni är så många men ändå kan ha en så pass bra rp nivå och nöjda spelare och att staffsen på eran server är så bra och ni verkar hålla eran server under kontroll och kan se vilka som bryter regler osv... ni är också en väldigt bra server överlag.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en av era medlemar som berättade hur bra rp de var och hur många staffs som gjorde sitt jobb så jag gick in och har spelat nu i fyra dagar och diggar verkerligen servern och det är också därför jag vill bli whitelisted på eran server för att det är bra rp och jag har hört om hur bra ni är

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka leva så bra och glädjefyllt liv med vänner familj och fritid. och hitta ett jobb som jag kan försörja mig och min familj på och hjälpa folk på det sättet jag kan och såklart visa unives bästa sida utåt och hjälpa andra att växa och söka sig till unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att jag vill få fler folk att söka om att få wl på servern för desto fler wl på servern desto bättre rp tycker jag

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag har mer testat runt för att veta vilken man ska söka wl till men jag medelar er om det skulle vara så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka