Nekad Alexpas | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexpas

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/noprice/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Ed

Vad är ditt discord namn? OscarVAL#8327

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. hej! min karaktär heter Alexander Pastrov och ursprungligen ifrån CIS (alltså ryssland Kazakhstan Belarus type länder).
Alexander blev tidigt i barndomen adopterad till Svergie då hans familj övergav honom, på grund av detta har han haft det svårt med olika sociala samspel och har svårt att kontrollera olika situationer. Impulsiv men ändå lite slug, råttig rävig personlighet, ganska greedy. Alexander har inte några direkt annorlunda eller abstrakta intressen, han är inte vapenfixerad men han gillar att ha makt och kontroll. Alexander är född 1992 så runt 30 års ålder. Bakgrunden han har i Sverige är att han sen tidigt varit lite utstött för han då är adopterad men han har hittat socialt umgänge med andra utstötta människor som då automatiskt blir ett lite kriminellt umgänge. Han har gått skolan och gymnasiet, efter gymnasiet så var han arbetslös och började röka marijuana, igenom sina kontakter där han köpte marijuana så stötte han på tyngre droger och började göra tjänster åt folket han köpte av och på den vägen har han då förts in i det kriminella. Han har precis suttit av tid i fängelse och är nu en fri man men mycket paranoid.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att det kan behövas lite äldre rpare på servern då de flesta jag stött på är väldigt unga. Rpat på olika servers för drygt 2 år sedan ungefär 100 timmar ish. Och jag har lätt för att föra konvos och hitta på scenarion. Det min karaktär skulle bidra till staden är att jag är lite överallt och ingenstans, vissa dagar hänger jag i centrum och bygger kontaktnät, andra dagar är jag och gör kriminella bussnies.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Träffade Sebbe väldigt tidigt inpå servern och han värkade otroligt skön så ville ge den en chans Sebastianos #7299

Hur hittade du Unive? i server browsern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inget mål såsom pengar osv, jag vill bara ha ett kul gibb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Vidare till intervju, Lycka till där!

Vid Frågor Kontakta mig på DaBaby#0692

Whitelistad
Servervakt
DaBaby#0692
Öppen PM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka