Nekad Alexo | Ban överklagan (Edde)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mercy

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993035139/

Ditt Hex-ID: 11000013d8ecf83

Vad är din discord tagg? mercy#5296

Vem var det som bannade dig? Grisen15

Hur lång tid var din ban? 24 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår helt att jag begick ett regelbrått men det var verkligen inte med meningen jag glömde helt bort när jag körde mitt fordon så krockade jag men glömde att stanna och jag fortsatte var verkligen inte med meningen ska inte upprepas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i en bil sedan så krockade jag men stannade inte fortsatte köra och i det läget så hade jag helt glömt bort regeln powergaming ber verkligen omursäkt det misstaget ska inte upprepas och efter jag kört i cirka 20 sekunder efter krocken så blev jag bannad direkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det inte var en felaktig ban men det var ett misstag som skedde från min sida och det var inte medvetet det borde aldrig ha skett ber omursäkt ska absolut inte upprepas

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna bilen direkt efter själva krocken hände men som sagt så glömde jag helt bort det regeln powergaming i just det läget men nu har ju suttit och läst alla regler i cirka 50 minuter fast jag kan dom men tänkte att det är bra att öva in dom en gång till så slipper det att ske sånna här tråkiga misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut och jag har redan tagit del av min läxa har suttit och övat in reglerna i 50 minuter så nu kan jag dom utan till

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka