Nekad Alexo | Ban överklagan [AN1SS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mercy

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993035139/

Ditt Hex-ID: 11000013d8ecf83

Vad är din discord tagg? mercy#5296

Vem var det som bannade dig? Rosen

Hur lång tid var din ban? 1 Månad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grovt suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har full förståelse för min ban men jag tycker att 1 månad är jätte mycket och hade varit jätte snällt om jag hade kunnat få en andra chans ska verkligen inte upprepas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Träffade en kille vid piren han droppade mig en kniv och jag tog upp den sen så sa han tryck " shift + y " så jag testade och då greppade jag honom och så fick jag 30 dagar ban direkt alltså så var det hela ett misstag då jag inte visste vad som hände om man klickade på "shift + y" ber verkligen omursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker inte att det var en felaktig ban direkt men jag har full förståelse för min ban men den ända servern som jag någonsin spelat på är unive och skrev det på den andra frågan det var ett misstag som skedde visste inte att det skulle hända om jag klickade på shift + y borde inte lyssnat på killen ber om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nope inga bans sen tidigare har alltid skött mig men tyvärr så råkade det här misstaget ske jag har iallafall lärt mig att man inte ska lita på alla det får bli en läxa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha lyssnat på killen som droppade mig kniven han sa klicka på shift + y och och så greppade jag honom av misstag sen fick jag 30 dagar ban visste inte om att det var ett kommando

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp det har jag verkligen gjort och det är att man aldrig ska lita på främlingar igen och absolut inte ha något skadligt föremål på sig och jag lovar att jag aldrig kommer upprepa det det var ett misstag som skedde och det kommer inte att upprepas igen det hade varit väldigt snällt med en unban då jag inte gjorde något med meningen

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka