Nekad Alexo | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mercy

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum 10 April 1999

Vad heter du på discord? mercy#5296

Ditt Hex-ID 11000013d8ecf83

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nope äger ingen pedkarakär

Vilken ped ansöker du för? Gangster ped då jag rpar som grovt kriminell

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Han heter Alex, och han är 25 år och har hamlat i det man kallar det svarta hålet med andra ord det kriminella livet. detta liv är inget han skäms för då hans farsa hade hållit på med mycket skit under hans uppväxt som t.e.x kokain, heroin, braj han rökte och stoppa i sig diverse droger vardagligen. Alex har alltid sett sin farsa som en slags förebild. det var därför han i 14års åldern började hitta på lite grovare "bus" som kunde vara allt ifrån att röka cannabis till att krossa rutor till inbrott. Allt detta gjorde han med sina polare dom var som en liten liga fast gjorde inte speciellt grova saker då. desto äldre Alex blev desto mer grovare brott begick han. Några veckor efter han fyllt 18 år så bildade han och hans polare ett litet gatugäng som hette Ordoso . dom gjorde allt ifrån butiksrån till att beckna droger. det gick bra för deras liga ett tag sen en dag så var det att en av Alexs vänner blev skjuten då han försökte beckna cannabis på ett stort rivalt gäng område. detta gjorde så att många av Alexs vänner lämna hans liga vilket resulterade att han stod med tomma händer med inga vänner kvar. detta gjorde han riktigt ledsen. så han valde att för de pengarna han hade i deras så kallade gängkassa tog han och sen stack han till Tyskland och återhämta sig från allt skit han varit med om dom senaste månaderna med hans liga som nu gått konkurs. han tänkte över vad han gjort med sitt liv. ett tag under hans så kallade återhämtning så ville han lägga ner med det kriminella och försöka med ett vanligt liv. men så ångra han sig och valde att hålla sig till det kriminella livet då det alltid varit hans leverbröd och det han är bra på. Alex har ingen lust att försöka bygga upp ett till nätverk då han redan testat på det och han gillade inte att ha det ansvaret på sig som du har när man är ledar-figuren! jag skulle säga att jag kommer att kunna göra en masa roliga saker för att förbättra scenarion med min/en ped då jag kommer att kunna anpassa mig vid diverse scenarion, sen skulle jag säga att jag trivs med ped mycket, att jag trivs med min ped menar jag att jag tycker att det är både roligare och gör mig mer kreativ i scenarion om jag skulle bli tilldelad en ped! känner även att de ped jag vill bli tilldelad känns mer detaljerade som jag vill ha min karkaktär.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag har en hel del saker som jag tycker att jag sticker ut med och det är att jag brukar göra utdragna scenarion ofta och de brukar sluta väldigt bra och både sidorna brukar bli glada. Jag har alltid det i åtanke när jag gör scenarion. Det ska bli roligt för båda parterna. Anledningen till varför jag gör det är för att jag vet att man själv inte skulle tycka att de skulle vara kul om någon endast gör scenarion där de själv vinner. Jag är även bra på att använda mig av me då jag innan har varit räddningstjänst chef på en annan karaktär. Där fick man använda sig av det väldigt mycket så att det är något jag är väldigt bra på. Att använda sig av sme vet jag också att jag är väldigt bra på sen jag har gjort många utdragna sjukhus scenarion. Så att det kommer att komma till användning när jag har ped eftersom att man måste skriva sme har mask till exempel då man inte kan ha det på en ped karaktär. Jag brukar även tacka ja till sjukhus scenarion istället för att använda sig av lars som många gör för att spara tid. Jag tycker att det är mycket roligare ifall man rpar på det istället så att man inte bara trycker på en knapp och sedan är man färdig för det är inte roligt enligt mig. Jag tycker att många slarvar med detta väldigt mycket och istället tar lars för att de är snabbare men sån är inte jag. Jag är även väldigt prat glad med poliserna även fast att jag är tungt kriminell så är det ju bra om jag fortfarande kan snacka med dem så att de liksom inte misstänker något. Ligger man lugnt med dem och beter sig bra så kommer de ju liksom misstänka att man är en helt vanlig person om de inte då går på slash who. Men många gör inte detta vilket är väldigt bra och kul för alla för att det blir roligare rp. En till sak är att jag alltid brukar vilja ha mina saker så planerade som det bara går. Man märker att många bara stressar sig för att de ska gå snabbare vilket inte är bra man ska istället ta längre tid på sig för att de ska bli mer likt verkligheten.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Mina mål är att min ped karaktär ska bli mer realistisk som i verkligheten och så att folk ska känna igenom honom. jag vill skapa roliga scenario, Jag ska höja min rp nivå. Samt så vill jag höja mitt kriminella rpande med ped och skapa mer scenarios som blir roliga på båda sidorna och utöka rollspels nivån med tanke på att som jag sa innan så blir det mycket mer realistiskt med en ped karaktär.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Det är att jag ska tillföra med så bra rp nivå som möjligt. Men även att jag ska bli bättre på sme och me även fast att jag redan är bra på det så kanske man ändå kan märka något nytt man kan lära sig. Jag vill även att många ska känna igen mig och veta vem jag är. Det blir liksom kul när folk ser mig och säger till exempel oj titta här kommer Alex Osv. Ett annat mål som jag har med min ped karaktär är att han ska få mycket respekt. Kevin har redan många vänner och respekt hos folk men jag tror att han skulle kunna få ännu mer ifall han hade ped det skulle passa hans stil bättre och folk skulle gilla han mycket mer. Ett annat mål som jag har är att jag ska ha gjort jätte många utdragna och bra scenarion med min ped. Han ska liksom inte göra dåliga saker som endast är rolig för ena partnen utan de ska vara roligt för dem båda. För att alla vet ju att man själv inte tycker att det är roligt när man gör scenarion som inte är bra för båda pratnerna utan de måste ju vara det för att folk ska gilla att rpa med en. Varje scenario som man gör ska inte handla om att vinna dem som många tänker utan även fast att man förlorar ska man fortfarande kunna ha haft det kul. Ett scenario där man blir sköten på en gång är kanske inte det roligaste men om man gör ett längre scenario där man kanske pressar någon på information och sedan släpper han är mycket roligare. För att då kan till exempel ett gäng krig eller något sådant uppstå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka