Nekad alexnyheim222 | Medlem ansökning [HAJs__]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexnyheim222

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex nyheim

Vad är ditt discord namn? draken#9403

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter alex nyheim är 23 år och kommer ifrån en liten By utanför Mexico City. När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en högt uppsatt gruvarbetare och att äga ett Hus i Sverige. Jo man kan ju undra varför just Sverige men det är för att jag har kusiner i Sverige. När jag fyllde 15 så hade jag lyckats tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för en resa till Sverige men då blev min Mor sjuk och var tvungen att spendera pengarna på det. När jag insett att jag aldrig skulle kunna åka till Sverige så köpte jag en husbil och började koka crystal meth men efter en stor drug bust så hamnade jag i fängelse i 3 år. När jag kom ut så började jag jobba i ett taco stånd inne i Mexico City. Efter ett tag hade jag ännu en gång tillräckligt med pengar för att åka till Sverige så då packade jag sakerna och åkte. När jag väl kom till Sverige så började jag jobba som mekaniker i göteborg det gjorde jag tills jag lärde mig språket. När jag väl lärde mig språket så satte jag mig på ett plan på väg till Los Santos och det är där jag befinner mig nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp nivå, bra scenarion som leder till förluster och vinster för mig, roliga scenarion för både mig och dem andra jag har scenario med som dem förhoppningvis kan lära sig av. kommer vara trevlig, glad människa och kommer se till att alla har kul och även se till att inga regler bryts.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? enligt mig innebär det att jag fortsätter ett scenario även om jag vet att jag kommer förlora scenariot. kommer inte avsluta scenariot bara för att behålla grejer för de blir bara tråkigt för alla som är med i scenariot. man ska spela för att ha kul inte bara för att få pengar och annat som är nåt av värde.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive för att en vän sa att det var en riktigt bra server så jag testa den och nu har jag fastnat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka