Nekad ALEXNADER | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALEXNADER

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander stenfeldt

Vad är ditt discord namn? freecandy10#8178

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. när jag föddes så föddes jag i ett sjukhus i ett utländskt land som heter England i new york. jag har en mamma som heter mona och en pappa som heter Rickard. jag började i skolan när jag va 6 år gammal det gick bra i skolan jag fick bra betyg men när jag va tolv och gick i sexan så hände de en sak jag och min mamma och pappa åkte bil vi skulle till affären sen så kom de en bil och körde rätt in i oss alla vi blev skada men min mamma och pappa överlevde inte tyvärr. jag va jätte ledsen och jag fick flytta till en foster familj i manchester i england. jag fick byta skola det inte lika bra i den skolan men gick enda ut med rätt bra betyg och när jag fyllde 18 så gav min foster familj mig 80 tusen så jag kunde flytta och starta nytt i ett anat land. så jag valde Sverige. de är bra i Sverige men lite kallt ibland. jag gillar bilar mitt favorit är saab 9-3 jag gillar också tjejer och att va med mina 2 kompisar som heter adam och lucas. Nu ät jag 21 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rolig person som sprider lite stämnings och får folk på bättre humör och jag gilla att köpa bilar och pimpa dom och jag äskar att drifta med dom och testa deras hastighet och jag gillar att jobba med bilar och köra med offroad bilar och om det är något som händer så skickar jag gärna till polisen eller ambulansen och jag är inte blyg och prata med andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man gör något olagligt tex som att råna en butik sen är polisen efter en det kan va att man tar en bil sen så tar bilen slut på bensin så polisen vinner scenariot för man kan inte köra en bil utan bensin

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja vdm när man använder sitt fordon som vapen, Och RDM det är at man exempel man slår nån utan anledning. copbait det ärr när man försöker få polisens uppmärksamhet.fearrp det innebär attg du inte varna för dit liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat unive innan men slutade för ett år sen så kan ändo rätt så mycket

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka