Accepterad Alexmie | Whitelist ansökning [A.William | Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexmie

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Alexmie/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Alexmie#5116

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Jonsson han är 20 år gammal och kommer från en by utanför staden. Han har bott i den byn i hela sitt liv med sin pappa och flyttade till staden lite efter han fyllde 20. Hans mamma dog när han var 5 år gammal i en bilolycka och han har bott med sin pappa i hela sitt liv. Han har fått lite av sin pappas intressen som är att jobba med bilar. Han gillar bilar, träffa nya personer och att vara med vänner. Efter han har flyttat in i staden så har han jobbat på Mekonomen, Autoexperten, Securitas och som biträdande chef på Taxifirman. Men sen så har han förlorat sitt jobb och träffat nya vänner som är kriminella.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med roliga och bra rp scenarion, spela mycket och ha roligt med alla andra. Innan så spelade jag mer än 6 timmar per dag och det kommer nog fortsätta så. Detta är den första och enda bra svenska rp servern som jag har hittat. jag har spelat FiveM i 280 timmar och nästan alla dom timmarna är på Multistaden. Jag har varit whitelistad innan men jag blev bannad för failrp i ett dygn men nu har jag lärt mig vad jag gjorde fel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att fortsätta spela och ha roligt med alla andra på servern. Det inte finns så många bra svenska rp servrar som jag har hittat, Detta är den enda bra rp servern jag har hittat och jag vill fortsätta spela på den med vänner. Jag tycker att det är lite roligare att spela när man är whitelistad för att man kan få jobb och andra grejer. Jag började spela på Multistaden i november 2020 och har tyckt att det är roligt sen det och jag kommer fortsätta spela på den länge tror jag.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden i "top upvoted server in your region" på startsidan i FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att fortsätta ha roligt, träffa nya personer och vara med i roliga och bra rp scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server och det finns inte någon svensk server som är lika bra som Multistaden som jag hittat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka