Nekad Alexmie | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexmie

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
6
Användarnamn: Alexmie

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen chef

Vad heter du IRL? Alexander

Hur gammal är du? 16 2004-11-04

Hur många timmar har du på Fivem? 90

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på mekonomen för att jag vill ha något jobb med bilar och då såg jag detta jobbet och tänkte att det kan vara roligt att vara chef på det. Jag tror att det kan vara roligt att fixa personers bilar och att vara chef och anställa personer och testa något nytt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har aldrig varit chef på något annat jobb och jag har bara jobbat på Securitas men jag lär mig grejer lätt. Jag ville alltid jobba med något som är med bilar men jag visste inte vad så det är därför jag söker hit nu.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en 20 årig man som heter Alex Jonsson som är född i Sverige och kommer från en liten by utanför staden. Han har bott utanför staden i hela sitt liv tills han blev 20 då han flyttade till staden för att få det bättre och kanske ett jobb. Han är inte så kriminell eller gör något mycket olaglig. Han är en glad person som gillar bilar och vill jobba med något som är med bilar som kanske en mekaniker, någon bilfirma, vianor eller på autoexperten. Han gillar också att köra bilar och träffa nya personer och ha roligt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne mer än fem timmar varje dag just nu och ibland är jag inne så länge jag kan som att jag är inne hela dagarna och lite på nätterna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta spela på servern om jag inte blev chef varför skulle jag inte göra det det är fortfarande roligt att spela när man inte är chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar inte på någon annan server just nu och kommer nog inte göra det för att det finns inga svenska servrar som är lika bra som multistaden.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla regler.

-rep lite för lite timmar för just ett chefs jobb och sedan så tycker jag att du ska ha lite erfarenheter för ett chefs jobb!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka