Nekad Alexmie | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexmie

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Alexmie/

Ditt Hex-ID: 110000111610e8e

Vad är din discord tagg? Alexmie#5116

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fail rp, säljer droger som securitas

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde det men jag trodde att jag fick det för att jag inte jobbade och jag har sett andra som gjort det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Sålde droger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban jag skulle bara kanskee tänkt och läst mer på reglerna så jag kan alla regler bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var att jag råkade läsa upp en grej med att en admin tpade till mig i voicechat och det var tidigt i december och det är ju då ooc in game.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna jobbat för att tjäna tillbaka dom över 9,1M som jag förlorade pga. att en bugg som hände med att 4 av mina bilar som jag la upp på blocket försvann. En bil för 2,5M två för 3M och en för 600k sen så var några uppgraderade också. Eller att bara inte tjäna tillbaka dom pengarna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och jag kommer aldrig göra det igen. Jag behöver inte bli unbannad för att det bara är 24 timmar som jag har på mig att lära mig men det skulle vart bra så jag kan fortsätta spela med vänner. Jag och en annan skulle köpa hus idag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka