Alexmeister
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198322699337/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad är ditt discord namn? Aleex#5250
Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Nilsson han är 38 år gammal, han är uppväxt i Cuba som liten var hans familj väldigt fattig och hans pappa blev fängslad när han var väldigt liten så när han växte upp flyttade han hit för att hitta lycka i sitt liv, han har alltid varit väldigt intresserad av bilar och gäng/kriminalitet och nu bor han med sin bästa kompis Olof och sin halvbror Pablo, Marko är väldigt vänlig och gillar att socialisera sig med andra och hans största dröm att få jobba hos mekonomen eller starta ett eget gäng med hans nära polare.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att den här servern är väldigt roligt vilket gör att jag kommer att spela mycket och jag kommer bidra till rolig och seriös rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker att denna server är väldigt rolig att spela på och det är bra/seriös rp, bra staff och servern är bra.
Hur hittade du Unive? Mina vänner spelade på den och ville ha med mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjligt och att kunna socialisera mig med andra och vara schysst mot andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna ha roligt, träffa andra personer/ kanske även skaffa nya vänner och att bli bättre på rp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad är ditt discord namn? Aleex#5250
Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Nilsson han är 38 år gammal, han är uppväxt i Cuba som liten var hans familj väldigt fattig och hans pappa blev fängslad när han var väldigt liten så när han växte upp flyttade han hit för att hitta lycka i sitt liv, han har alltid varit väldigt intresserad av bilar och gäng/kriminalitet och nu bor han med sin bästa kompis Olof och sin halvbror Pablo, Marko är väldigt vänlig och gillar att socialisera sig med andra och hans största dröm att få jobba hos mekonomen eller starta ett eget gäng med hans nära polare.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att den här servern är väldigt roligt vilket gör att jag kommer att spela mycket och jag kommer bidra till rolig och seriös rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker att denna server är väldigt rolig att spela på och det är bra/seriös rp, bra staff och servern är bra.
Hur hittade du Unive? Mina vänner spelade på den och ville ha med mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjligt och att kunna socialisera mig med andra och vara schysst mot andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna ha roligt, träffa andra personer/ kanske även skaffa nya vänner och att bli bättre på rp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.