Vilket chef-jobb vill du ansöka till? båtbolaget
Vad heter du IRL? alex
Vad heter du på discord? aleex3322
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? några veckor nu så inte så länge men lärt mig mycket
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att vara väldigt aktiv och ha bra löner och försöka göra så att alla trivs så bra som möjligt även om folk gör något oseriöst så kommer jag prata med dem och säga att dem har fått en varning och man får den 2 varningen så kommer jag ta ett seriöst snack med personen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har aldrig jobbat där men jag kan rätt mycket om båtar
Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 7timmar om dagen under sommarlovet och när sommarlovet är slut kanske 3-4 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? japp
Vad heter du IRL? alex
Vad heter du på discord? aleex3322
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? några veckor nu så inte så länge men lärt mig mycket
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att vara väldigt aktiv och ha bra löner och försöka göra så att alla trivs så bra som möjligt även om folk gör något oseriöst så kommer jag prata med dem och säga att dem har fått en varning och man får den 2 varningen så kommer jag ta ett seriöst snack med personen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har aldrig jobbat där men jag kan rätt mycket om båtar
Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 7timmar om dagen under sommarlovet och när sommarlovet är slut kanske 3-4 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? japp