Nekad alexlj | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexlj

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? aleex3322 eller Alex någott av dem

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag startar väll oftast med att spela lite innan jag ätit frukost då kanske jag spelar till lunch sedan går jag väll ut och hittar på något kommer hem vid 15 tiden och spelar farm tills jag har träning har jag ingen träning så spelar jag tills middag och spelar även efter middagen till 01:00 eller 02 men under skol veckorna så kommer jag spela fram tills 22:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan — 07/22/2023 detta datumet

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/ljung/OneDrive/Dokument/processed-72CA9690-952A-4965-B2C3-8CE10DA8C113-B3B25F9D-ACD2-45B9-9D26-0898CF254506.jpeg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. det handlar om att vara vakt över serven inte banna utan kicka folk som inte sköter sig på servern eller har dålig rp och skriva det i meddelandet när dem blir kickade.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att utveckla rp på denna server och hjälpa nya folk på servern med att komma igång och inte prata ooc eller lalla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är ju t.ex ifall man abusar sina makter t.ex spawnar bilar revar sig själv utan andledning och korruption är om man t.ex kickar någon för att dem vann ett scenario och jag förlorade.

Nekad.
Anledning:
Har ej haft Medlemskap i 30 dagar.

Du får ansöka igen 2023.08-21. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka