Nekad Alexjansson09 | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexjansson09

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Thats lilAlex

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Daniel Svensson och är 27 år gammal och bor i göteborg, jag har en bakrund som varit väldigt stökig jag har haft kompisar som slått mig och varit allmänt taskiga en dag behövde jag polisanmäla dem för att dem slått mig för mycket och det var då jag fick upp ögonen för poliser och mitt drömjobb blev att bli polis för att det var dem som, hjälpte mig mest och jag vill inte att folk ska bli utsatta för samma sak som mig och det är jag hade tänkt att bli eller liknande, jag har intressen av bilar och fotboll jag tycker att bilar är kul för att man kan göra så mycket med dem o fotboll är också en av mina intressen för att man får va med kompisar och umgås och ha det kul, jag är oftast glad om inte det har hänt något allvarligt med någon jag känner tillexempel en kollega, då kan jag bli lite arg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett seriöst game play alltså inget lall kan göra så att det blir roligt för båda parterna,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om jag blir jagad av en polis så ska jag inte köra min snabbaste bil för att det ska va möjligt för polisen att ta fast mig och detb ska bli roligare för båda parterna.

Hur hittade du Unive? min kompis rekomenderade RP servern

Nekad utveckla mer och ansök igen om 24h!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka