Nekad Alexjansson09 | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexjansson09

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Thats lilAlex

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2023

Berätta om din karaktär. HEJ! min karaktär heter Daniel Svensson jag har varit med om mycket i mina yngre dar sett mycket skit hända och sånt men nu är jag trött på det nu måste kriminaliteten få ett stopp mitt mål är att bli polis eller liknande för att göra förändring mina föräldrar är poliser och lärt mig mycket hur man gör i olika situationer så mitt mål är att bli polis nu,

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till ett tryggt och säkert samhälle där ingen skadas pågrund av kriminalitet,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag nu kanske blir kriminell i framtiden och t.e.x gör ett bank rån eller ett butiks rån så ska jag inte ta den snabbaste bilen jag har jag ska ta en som är lagom snabb så blir det roligare rpe för polisen med inte bara mig så tycker jag alla ska göra då blir det roligare rp i servern, annars blir det lite powergaming. visa spelar bara för makt och pengar det vill jag inte eller jag vill bara göra bra rpe i servern så jag kan få in mina vänner i servern någon dag hoppas jag

Hur hittade du Unive? jag sökte på den och bara hört massa bra om RP Servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka