Accepterad AlexH | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlexH

Medlem
Servervakt
Meddelanden
10
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alex

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Ashwaganda, 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugn,skötsam,fifflare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär är en gammal kriminell, jobbar nu och gör rätt för sig, har kriminella dörren öppen på liten glant utifall att han ej klarar av att försörja sig, hans framtids planer är att starta företag och att köpa hus

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med seriös RP, har roleplayat i många år men ej spelat roleplay nu på flera år så är lite ringrostig men jag har kommit in i det ganska bra tycker jag, finns lite finjusteringar att göra men dom kommer absolut både att göras och att utvecklas ännu mer med tiden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara spela för sin egna vinst i scenarion då det inte blir rolig rp för alla parter då, blir väldigt ensidigt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte vad jag vet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM,RDM,fearrp,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är 22 år gammal, kan RPa är bara lite ringrostig, så behöver komma igång lite tror ej jag har något mer med relevans.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
alexish863_04365
här är hans discord tagg

Hej!
alexish863_04365 är min discord tagg, vet ej hur man lägger till den här på kontot på hemsidan, har använt discord för att logga in så trodde ej det behövdes

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka