Antagen AlexH | Chef-jobb ansökan [Marja Lisas] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlexH

Medlem
Servervakt
Meddelanden
10
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Marjalisas

Vad heter du i verkligheten? Alex

Vad är ditt användarnamn på discord? alexish863_04365

Ange ditt födelsedatum: 2 Februari 2003

När fick du medlemskap på Unive? Ungefär en månad sedan.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Har varit chef i många olika städer inom nog varenda arbete, var dock flera år sedan jag var aktiv, jag är lugn,stresstålig, trevlig, driftig och driven, har absolut inga problem överhuvudtaget att driva ett företag, kollar man i marjalisas bokföring så hittar man mig överallt där.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? framtiden med företaget är att ha en annan typ utav annonseringar och en annan typ utav konkurrens än vad vi har idag i staden, tänkte göra lite event där vi på marjalisas tar med oss bilar och ställer oss på en parkering och besvarar frågor och gör reklam för firman, tänker ej gå in i det helt här, tänker spara på idéen och utvecklar den gärna privat isåfall. i dagsläget är det väldigt enformigt med hur vi bemöter våra kunder dessutom, tror att jag hade kunnat ändrat marjalisas lite för det bättre ifall tillfälle ges.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? kommer ha cirka 2h per dag åt chefs jobbet, så det är inga problem, samt varje gång jag är aktiv så är jag på bilfirman 90% av tiden ändå.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Marja Lisas.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka