- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 2
Berätta om ditt förslag Nya bilar till marjalisas och ta bort alla bilar vi har säljstopp på från katalog,lager och fordon, vi har väldigt fåtal bilar som är bra och snabba, absolut finns inquisitor men tycker vi på marjalisas borde få en chans att kunna konkurrera lite genom att ha snabba personbilar såsom audis,BMW,mercedes osv, och ta bort bilar som tippar extremt lätt typ som Audi q8 gör, och ersätta med andra liknande modeller men som faktiskt fungerar som de skall göra
På vilket sätt är det en förbättring? För att det blir bättre konkurrens mellan våra bilfirmor, kommer det in en kund som frågar efter snabb bil så är det typ 3 st vi har att kunna referera till, medans inquisitor har nästan bara snabba bilar, förstår att tanken är så också, men borde hellre vara lyxbilar hos inquisitor eller sportbilar för dyrare priser, istället för att de ska ha bilar som är billigare än våra och snabbare som det är i dagsläget,
jag kanske är ute och cyklar helt men tänkte testa ta upp det iallafall,
Länkar och annat material som visar förslaget: Har ej länkar, vet ej vart de hittas, och bara en generell tanke jag hade
På vilket sätt är det en förbättring? För att det blir bättre konkurrens mellan våra bilfirmor, kommer det in en kund som frågar efter snabb bil så är det typ 3 st vi har att kunna referera till, medans inquisitor har nästan bara snabba bilar, förstår att tanken är så också, men borde hellre vara lyxbilar hos inquisitor eller sportbilar för dyrare priser, istället för att de ska ha bilar som är billigare än våra och snabbare som det är i dagsläget,
jag kanske är ute och cyklar helt men tänkte testa ta upp det iallafall,
Länkar och annat material som visar förslaget: Har ej länkar, vet ej vart de hittas, och bara en generell tanke jag hade