Nekad ALEXGLING | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ALEXGLING

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? ALEXGLING#0476

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Adam berg och han har en mild ADHD men det har inte påverkat så mycket i hans liv men han är 23år gammal och fyller år i mars nån gång han vet inte eftersom han flydde hem ifrån när han var 7år gammal för han hade jätte tuft i skolan/uppväxten och sina föreldrar hitta han inte så han behövde lära sig hur man tar hand om sig själv sen efter ett tag hade han tjänat lite pengar och då valde han när han var 15 att börja på basket men sen dess har dom i laget inte varit så snälla till han så han slutade och fick ett mål att börja som polis och det är fortfarande han mål men tyvärr så är han hemlös och arbetslös men ska försöka hitta ett jobb och han är väldigt glad. och när han var liten så bodde dom i stockholm och han älskar volvos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har en bra rp nivå och jag skulle vilja dela den med er satt det blir roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte göra ett scenario för att vinna utan du ska göra det blir roligt och utveklat scenario som möjligt.

Hur hittade du Unive? jag kolla på en youtuber och han körde unive sen börja jag

Tillbaka