Nekad ALEXGLING | Medlem ansökning [Maxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALEXGLING

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? ALEXGLING#0476

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Berg och han har en mild ADHD. Men det har inte påverkat så mycket i hans liv, han är 23 år gammal och fyller år i mars nån gång. Han vet inte eftersom han flydde hem ifrån när han var 7 år gammal för han hade jätte tufft i skolan/uppväxten. Han behövde lära sig hur man tar hand om sig själv sen efter ett tag hade han tjänat lite pengar och då valde han när han var 15 år att börja på basket. Men då var dom i laget inte så snälla och då sa han att han slutade. Han ville börja som polis men tyvärr kom han inte in på polisskolan. Han är hemlös och arbetslös men ska försöka hitta ett jobb. Han är väldigt glad. När han var liten bodde han i Stockholm och han älskar bilar, speciellt Volvobilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en bra rp nivå och jag skulle vilja dela den med er så att det blir roligare. För både servern och alla personer i unive och jag kan påminna folk te.x som pratar och att hålla sig till reglerna. jag tycker om att skådespela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte göra ett scenario för att vinna utan du ska göra att det blir roligt och utvecklande som möjligt.

Hur hittade du Unive? jag kolla på en youtuber och han körde unive sen började jag spela och det var kul.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka