Accepterad alexdree | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexdree

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199183142589/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? dadabada#6522

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är invandrare från syrien. Han har haft det svårt hela sitt liv med dösfall av familjemedlemmar och sina närmsta vänner. Nu när min karaktär vi namn Aledree har kommit till sverige vill han få ett jobb och tjäna pengar. Aledree är 25 år och fyller 26 detta året. Aledree har inte så många känslor han har gått igenom det mesta i sitt liv redan med dödsfall av sina familjemedlemmar. Aledree levde ensam som son/dotter och hade en pappa som gick bort vid ålder 56 och hans mamma vid åler 52. Aledree brinner för att spela fotboll och jobba och det är en fördel och en begåvning inte många andra har att vilja jobba och att tycka det är roligt som intresse. Aledree kan jobba som nästan vad som helst men helst inom bilar för det hade dem inte många av i syrien och Aledree vill veta mer om bilar och mekaniska delar. Aledree blir inte lätt sårad under arbetstid eller under vardagen. Aledree tycker också det är roligt att kommunicera med andra folk och att lära känna dem bättre när det gäller svenska har han utmärkt svenska det är det ända han har övat på det senaste året.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är snäll,rolig,seriös,social och även omtänksam. Jag kommer bidra med minst en halvtimmes jobb varje dag om inte det räcker får ni gärna höja eller sänka arbetstiden. Jag tillbringar även mycket tid på denna severn och och det är roligt att spela på denna servern jämfört med andra eftersom det är mogna männsikor och seriösa som spela på denna severn och det gillar jag. jag kommer även rekommendera denna severn för andra så att andra kan ha lika roligt som mig när jag spelar på denna servern. Jag kommer även vara mogen och bra på rp eftersom jag läst reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag tycker det är bra och seriösa/roliga folk som är bra på rp och det är även jag jag tycker även att det är roligt att spela mpå en server där man är trevlig och omtänksamma mot alla och det tyvker jag denna servern är bra med.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av mina kompisar t.ex Axel,måns,hugo,erik och många flera.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag tycker själv jag är bra på att rollspela jag har fått kritik av mina kompisar och lärt mig av mina misstag. såklart finns det mer att öva på men det är därför jag är på denna servern eftersom alla är omtänksamma och kan ge feedback. jag är även öpen för kritik. jag vill somsagt utveckla mitt rollspel och att hjälpa andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att äga ett företag inom bilar och att jag förbättrar och lär mig mer om spelet så att min rp är till max. Jag vill helst jobba som bilförsäljare och det är även mitt mål för man måste ta ett steg om taget.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka