Nekad alexdree | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexdree

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199183142589

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Dadabada#6522

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter stephen dodo är 21 år gammal är nyligen inflyttad i staden och vill gärna hitta jobb och tjäna pengar och även ha roligt och kommunicera med folk vilket han inte har gjort i sitt hemland syrien. Dock har stephen dodo varit i staden i fem månader och kan flytande svenska. Stephen dodos pappa och mamma har dött i ett krig i syrien. Stephen dodo spelar både fotboll och handboll och tyckr bollsporter över lag är roligt. Stephen dodo har erfarenheter som ingen annan har och sticker ut från andra men även inte för mycket. Stephen är väldigt bra på att prata och kommunicera med folk han tycker kommunicera också är ett intresse för honom. Stephen dodo har ett motto med livet vilket han har fått från sin granne i syrien som pratar engelska livsmottot lyder "What you do for someone always comes back" vilket på svenska man kan förklara det såhär vad du gör för någon kan vara allt från dumheter eller ger någon en kram och är snäll kommer du få det tillbaka och behandla andra som du skulle vilja bli behandlad själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Stephen dodo har varit med om många insidenter i sitt liv men 1 insident är när hans mamma och pappa gick bort han var så frustreread och ledsen så han har redan varit med om det värsta som kan hända i sitt liv. som fördel av detta är att han är väldigt bra på att ta kritik blir inte lätt sårad och kan ta vad som helst någon säger till honom. Stephen dodo är speciell på ett bra sätt han lär sig extremt fort och är väldigt tålig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina vänner skrev till mig och sa i skolan att unive är den bästa five m server hade då inte five m så fick ladda ner det och det var det bästa som hänt mig jag har spelat utan medlemskap ett tag nu och nu är det dags för en förändring och att få en röst i samhället.

Hur hittade du Unive? Mina vänner sa till mig måns,erik,hugo,edvin,axel,felix,gustav och flera till.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alltid förbättras min dröm är att bli en skådespeleraska konstigt nog och har övat i snart ett år nu. Vet alla regler utan till och vad man ska säga och inte säga.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mest att bara förbättra mitt rollspel och att alltid vara uppmärksam om vad som händer runt omkring en.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka