Nekad alexdree | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexdree

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygghansa

Vad heter du IRL? Alexander

Vad heter du på discord? dadabada#6522

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 534

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag tycker jag är en driven kille som vill jobba hos er och vill sköta om stället och kommunicera med båda dem anställda och kunderna. jag är bra på att kommunicera och är väldigt seriös när det speciellt gäller arbetet. jag är aktiv och spelar mycket på denna servern. jag tycker det är väldigt att roligt att jobba på trygghansa iallafall på den andra servern jag jobba på och jag tycket själv att alla ska ha försäkrade bilar eftrsom det är ett krav och en lag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag kan mycket om bilar jag är bra med att kommunicera med folk och prata med dem anställda och även dem man bemöter inom detta yrket som kallas kunder. jag är väldigt bra på att ta kritik det är inte så att jag blir sur om någon försöker såra mig. jag har jobbat som chef på marja lisas i en annan server så jag vet vad som är rätt och fel. jag är också bra på att prata med dem anställda vad dem gör bra och dåligt.

Berskiv din karaktär? min karaktär heter stephen dodo och är invandrare från syrien. stehpen har lidits av dödsfall i familjen så han blir inte lätt sårad och han är väldigt bra på att ta kritik då han pratar ut sig ur en situation han kanske tappat bort sig. stephen är 25 år gammal och brinner för bilar,fotboll,handboll speciellt bilar. stephen kan prata engelska och svenska utantill. stephen tycker det är fantastiskt med att lära känna nya folk och att kommunicera med folk då han inte är ett dugg nervös. stephen har skaffat många vänner när han kommunicerat med folk och pratat och lära känna nya personer och det hoppas han att göra om han blir chef hos trygghansa. stephen dodo är väldigt aktiv när det gäller arbetet och blir inte störd av andra och om något är fel hos någon på trygghansa t.ex någon anställd som inte beter sig och inte är mogen när det gäller arbetet så tar inte stephen några undantag med att sparka dem. jag tycker det är lite huller om buller just nu på trygghansa och därför stephen modig seriös jobba och ställa till stället. har innan varit högt uppsatt på securitas,taxi innan så jag vet att detta är ett allvarligt yrke eftersom det är en lag på att man måste försäkra sin bil på trygghansa.

Hur ofta kommer du vara inne? 4 timmar mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag skulle såklart blivit besviken men fortfarande spelat ja men spelat förmodligen lite mindre.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja flertal gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka