Accepterad alexclas | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexclas

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198420963433/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? sander#1337

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhammad Salamarim och är 31 år.
Han är väldigt hjälpsam och bidrar till situationer när han kan, oftast om det är nödvändigt. Han brukade köra väldigt mycket gokart och därför är han väldigt bra på att köra. Han flyttade till Sverige från Turkiet med sina föräldrar när han var ung och blev uppväxt som vilken annan person hom helst.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med att göra allas upplevelser så rolig som möjligt, genom att jag skapar kreativa och intressanta RP situationer. Dessutom så kan jag bidra till allas upplevelser och själva servern genom att vara aktiv och följa reglerna. Dessutom så lallar jag inte runt utan jag brukar ta det väldigt seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att jag ska kunna ha möjligheterna att RPa på allvar. Dessutom så tycker jag att denna server har väldigt unika krav och möjligheter som inte andra servrar har, vilket är väldigt roligt och interessant. Dessutom så är Unive en seriös server till skillnad från andra servrar, vilket är värt att lägga sin tid på.

Hur hittade du Unive? En kompis berättade till mig om FiveM och Unive (då kallades den för Multistaden)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna utvecklas inom RP generellt men också genom att kunna skapa karriär, helst kunna bli chef eller starta eget bolag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Georgia State RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka