Accepterad alexclas | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexclas

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? sander#1337

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhammad Salamarim och är 31 år.
Han är väldigt hjälpsam och bidrar till situationer när han kan, oftast om det är nödvändigt. Han brukade köra väldigt mycket gokart och därför är han väldigt bra på att köra. Han flyttade till Sverige från Turkiet med sina föräldrar när han var ung och blev uppväxt som vilken annan person hom helst. Vid 15 års åldern dog hans föräldrar och han började med kriminalitet, detta ledde till en svår uppväxt senare i livet och svårare möjligheter att få jobb. Några år senare efter behandling hos kriminalvården så började han rätta sig och förstod de misstag han gjort. Så när han var 25 år fick han till slut ett jobb trots hans kriminella bakgrund och detta var en start på hans nya liv. Idag så letar han efter nya erfarenheter här i Unive trots hans nyinflyttande där han har en möjlighet att välja mellan sin väg mot någonting större eller vägen mot kriminalitet återigen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra allas upplevelser så rolig som möjligt, genom att jag skapar kreativa och intressanta RP situationer. Dessutom så kan jag bidra till allas upplevelser och själva servern genom att vara aktiv och följa reglerna. Dessutom så lallar jag inte runt utan jag brukar ta det väldigt seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kort och konsist kan det betyda att man rollspelar en situation för att motparten ska vinna i situationen, oftast för att alla involverade ska ha kul

Hur hittade du Unive? En kompis berättade till mig om FiveM och Unive (då kallades den för Multistaden)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka