alexbxxx
Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad är ditt discord namn? alexbxxx
Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2014
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joel Stenberg 26 År
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,målmedvetande,lojal
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bot i japan ända sen han fyllde tjugo år men nu har han väljt att flytta till sit hemland och hoppas att han ska få bli medborgar i Sverige igen. han hoppas på att få arbeta med nåt annat än att jaga skatt om han blir medborgare så han kan få mer roligt
Vad kan du bidra med till serverns RP? att vara serigös och inte bryta karaktär
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att ha kul och inte bara vinna var ända scenario och låta motpartens vinna ibland
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja körde mot ett röd ljus och blev stanad av polisen men dom fick ett viktigt larm så jag va fri att åka och fick ingen böter
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt man ska ha respekt mot andra spelare. Döden att om man dör i ett scenario så får man inte spela på den i 12 timmar efter den dog
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? alexbxxx
Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2014
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joel Stenberg 26 År
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,målmedvetande,lojal
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bot i japan ända sen han fyllde tjugo år men nu har han väljt att flytta till sit hemland och hoppas att han ska få bli medborgar i Sverige igen. han hoppas på att få arbeta med nåt annat än att jaga skatt om han blir medborgare så han kan få mer roligt
Vad kan du bidra med till serverns RP? att vara serigös och inte bryta karaktär
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att ha kul och inte bara vinna var ända scenario och låta motpartens vinna ibland
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja körde mot ett röd ljus och blev stanad av polisen men dom fick ett viktigt larm så jag va fri att åka och fick ingen böter
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt man ska ha respekt mot andra spelare. Döden att om man dör i ett scenario så får man inte spela på den i 12 timmar efter den dog
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej