Nekad Alexandros | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexandros

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181876817/

Ditt Hex-ID: 110000148d04e51

Vad är din discord tagg? bratvasmilk

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-29 222548.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig eftersom jag använde våld mot en polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade hittat ett vapen och bestämde mig hämnas på en polis eftersom han satte min vän i fängelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt bann och jag inser det, anledningen till att jag gjorde det jag gjorde var att jag inte visste att man fick bruka våld mot tjänstemän. Jag inser nu att mitt agerande, där jag dödade en polis, var oacceptabelt och bröt mot reglerna. Jag ber om förlåtelse för mitt agerande.
Jag ber om er förståelse och lovar att tänka om mina handlingar i framtiden. Jag är redo att följa reglerna på servern strikt och att bidra till en positiv rp för alla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för att hoppa med cykel och sprungit medans jag bar på en död person. Jag har lärt mig från alla mina tidigare misstag och påminner alltid mig själv om att inte begå dem igen. Jag ska inte begå de misstag som jag begick denna gång igen, och jag ska se till att följa reglerna på fullaste allvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha läst igenom reglerna och tagit mina problem på ett verbalt och icke aggressivt sätt. Jag borde ha vetat att man inte får döda en polis under några som helst omständigheter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska kolla igenom reglerna igen och se till att lära mig dem. Jag ska även aldrig vara aggressiv mot en polis utan lösa mina problem på ett bra men ändå underhållande sätt för alla. Jag ska ta hänsyn till reglerna och göra allt för att komma ihåg och följa dem, jag ber så mycket om ursäkt och jag ska ta mitt rp och allas underhållning på fullaste allvar. Jag vill bara ha en till chans för att bevisa att jag kan vara en tillgång till denna server och till dess rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Du blev nyligen bannad och eftersom regelbrottet var av så pass allvarlig karaktär tänker jag att du får lära dig av din läxa och fundera på saken en tid framöver. Avvakta och därefter är du välkommen att göra en ny överklagan. Allt gott, hunkis.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka