Nekad AlexanderSV | Medlem ansökning (kapten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlexanderSV

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? freecandy#5839

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2010

Berätta om din karaktär. jag heter Alexander jag kommer från ett utländskt lan jag bodde där med min mamma och pappa sen så en dag så åkte vi i en taxi sen så krokade taxin så alla vi fick åka in till sjukhuset och min pappa o mamma dog så jag flyttade till en foster familj i Nederländerna sen så gick jag i skolan där de gick bra jag fick bra betyg sen när jag blev vuxen så flyttade jag hit till Sverige jag gilla bilar och tjejer mitt intresse är att jag vill börja jobba på autoexperten och trimma bilar och nu är jag 21 år gammal och jag har två kompisar som jag bruka hänga med i stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mitt bidrag är att jag är en bra person som brukar skicka sms skicka sms till polisen om nåt händer ex om nån bli rånad vid gruvan så åker jag där ifrån lite sen sms jag polisen och om jag kan ta bild på registreringsnumret så gå jag de så jag kan vissa polisen att jag ha bevis. om nån av minna vänner blir rånade eller nåt så hjälper jag dom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? asså om man gör något olagligt ex råna en butik sen är polisen efter en det kan va att man tar en bil sen så tar den slut på bensin så polisen vinner scenariot

Hur hittade du Unive? youtube twitch och blev tipsad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka