Accepterad AlexanderlI- | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlexanderlI-

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? alexanderli

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Denna ansökan handlar om Alexander, en väldigt stor kille med den sjukaste basrösten folk har hört. Han är snäll som en teddybjörn på utsidan och har ett utstickande namn som passar en basig kille, typ Urban, Leif eller Pedro. Alexander är en kille som alla känner till och jag tänker mig att han jobbar som taxichaufför eller bärgare, något där han har mycket personlig kontakt med kunder och kan visa upp sin superstora teddybjörnssida. Tänk dig John Coffey från Green Mile.

Historien om Alexander är svår att tänka upp på bara några minuter, men han är en till synes nyinflyttad och lugn person som bara drar sitt lass för samhället. Möjligtvis har han precis blivit frisläppt från fängelset efter att ha åkt dit för en bilstöld, där han tog på sig skulden tidigt i sitt vuxna liv. Alexander, eller "Leffe" som han kanske kallas, är 33 år och har tillbringat större delen av sitt vuxna liv bakom galler. Nu har han kommit ut och försöker visa alla att han har blivit omvänd och valt att följa den ärliga vägen.

Men det som ingen vet är att Leffe ibland ger sig ut på nattäventyr när ingen tittar, för att dryga ut sin dagskassa lite. Wink.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Karaktärsinteraktion, Rollspelsberättelse, Kreativ problemlösning, Karaktärsutveckling:,Miljöbeskrivningar, Följa alla regler utföra en RP på hög nivå. och visa vad jag går för

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? FearRP. Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man, som spelare eller agerar och tar beslut som främjar den motstående sidans mål. Istället för att enbart vara fixerad vid att agera utifrån egennyttiga intressen, antar man istället rollen att spela för att främja en balanserad och fängslande berättelse där alla inblandade har chansen att uppnå sina mål. Att spela för motpartens framgång kräver ofta en djupt rotad förmåga till empati och förmågan att betrakta situationer ur flera olika perspektiv.. Det innebär att man aktivt undersöker och förstår motståndarens mål, drivkrafter och strategier för att kunna reagera på ett meningsfullt sätt och bidra till en mer balanserad narrativ. Man ska lyssna på vad motpartner har och säga

Hur hittade du Unive? Min kompis

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka