Nekad AlexanderlI- | Ban överklagan [Nippel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlexanderlI-

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199236733547/

Ditt Hex-ID: 76561199236733547

Vad är din discord tagg? AlexanderlI-#7971

Vem var det som bannade dig? Nippel

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tjuvkopplar på torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftrsom jag Tjuvkopplade en bilen i torget vilket är en almän plats och det är imot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille fråga om hjälp för att flytta på hans bil för den stog i vägen och gjorde så inga kunde ta ur sina bilar i torget. först sa vi nej men han sa snälla flera gånger så vi gick med på det. sen så min vän gick ut från bilen för killen som ville ha sin bil flyttade sa han kunde betala 1000kr. medans han holler på och ge han pengerna eller snacka. så bestämmde jag mig för tjhubkoppla min väns bil eftrsom försöte få saken gjort så snabbt som möjligt medans han prata med killen. jag sa till killen att det var okej eftrsom vi känner varandra jag och min vän så han hade inga problem med att jag thjuvkoppla hans bil. jag var påvägg att köra till killens bil för hjälpa han och blev bannad .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde felet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivid bannad för döda en kille samtidgit som han döda mig man då var han krim och inte jag. jag förökte hjälpa min vän som hammnade i slagsmål och då hoppade jag bara in så som jag var någon superhjälte. jag lärde mig att inte behöva lägga mig i slagsmål me massa andra personer när jag inte ens ska vara inblandad. även om det är mina vänner.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte bara hoppa in i fighten som att jag var någon superhjälte att istället säga till min vän att vi åker härifrån eftrsom innan vi dör eller något dumt händer

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig thujvkoppla bilar i en almänplats. eller inte bara thjuvkoppla bilar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka