Nekad AlexanderlI- | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlexanderlI-

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199236733547/

Ditt Hex-ID: 76561199236733547

Vad är din discord tagg? AlexanderlI-#7971

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? En permanent avstängning går inte ut

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? moddade pengar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade massor med pengar i servern som inte till hörde mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inte inne i spelet five M ens men dom såg en av minna vänner köpa saker för miljoner som var med i vår gäng. då Limps kollade igenom hela gänget om de hade massor med pengar. då det hittade mig som hade jätte mycket pemngar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ett glitch i servern som gjorde att man fick skit mycket pengar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för krim utan krim jag lärde mig att inte göra krim aktiviter. sedan så köpte jag krim non vecka efter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att köpa krim tidigare eller inte alls gå med i krim aktivitet

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte göra krim utan krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka