Accepterad alexander20050710 | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zaza100

Icke Medlem
Meddelanden
1,314
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2005

Vad heter du på discord? alexander2005#6323

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På lov
Måndag 11:00-01
Tisdag 11:00-01
Onsdag 11:00-01
Torsdag 11:00-01
Fredag 11:00-01
Lördag 12:00-01:30
Söndag 12:00-01:30
--------------------
Skoldagar:
Måndag 16:30-21:00
Tisdag 16:30-21:00
Onsdag 16:30-21:00
Torsdag 16:30-21:00
Fredag 16:30-21:00
Lördag 16:30-21:00
Söndag 16:30-21:00

Hur länge har du spelat på Unive? I cirka 2-3månader och jag har cirka 315 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så skulle jag hel enkelt banna eller kicka personer som förstör själva min och andras RP känsla. för många på servern vill spela seriöst RP men vissa missköter sig och det vill jag göra en förbättring med och om de skulle få en ban eller kick för något fel de har gjort som inte tillhör RP världen så skulle de lärt sig en läxa utav det förhoppningsvis och kunna sköta sig till nästa gång.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig till att vilja bli servervakt på Unive är att jag gillar att hjälpa till och denna server är en väldigt bra server och en väldigt utvecklad server men jag vill ändå försöka utveckla servern så mycket som möjligt genom att få bort så många oseriösa personer som det bara går och få bort så många övergivna bilar som tillexempel står mitt i motorvägen och utgör fara för mig och andra personer som kör på motorvägen, och det skulle även kunna leda till en krock om man inte skulle se bilen i rätt tid.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som sagt på frågan innan berättade jag att jag vill få bort så många oseriösa spelare som möjligt för att kunna få en sån hög RP nivå på servern och det är så jag vill göra Unive till en bättre plats för alla som vill sköta sig och göra rätt för sig.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag gillar att hjälpa folk och är även väldigt aktiv person. Jag kommer få bort alla som bara förstör rpn och vill gärna hjälpa och lära folk hur man rpar. Kommer dva alla onödiga bilar som står tillexempel på ställen som inga civila är runt om och bilen är helt övergiven. Det kommer även leda till minskad lagg på servern om jag får bort så många övergivna bilar som möjligt och det förbättrar servern.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill kunna hjälpa samt underlätta för Staffsen som gör ett otroligt jobb men jag ville ändå hjälpa de lite för att kunna göra Unive till en sån hög rp nivå server som det bara går, sedan älskar jag denna server och vill få bort de som missköter sig och det är därför jag vill bli servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan ett par commands, kan visa dom nedan /dv= delete vehicle - kick [id] (anledning) / toggleid så ser man allas id. och även svban [id] (anledning) samt /revive (Id) (Du upplivar en död spelare) det är de jag kan, det kanske finns mer commands som Servervakt men det är en av de mest vanligaste commandsen som en servervakt ska kunna.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad för OOC och jag var ny med RP då och min mic funkade inte och jag visste inte om det förrän jag blev sparkad. Jag har även varit bannad för powergaming och det var mitt fel men jag har lärt mig av mina bans en hel del.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte för enligt mig är Unive den bästa servern.

+rep väldigt duktig och har utvecklade svar vilket gör så att man kan lita på honom och det känns som han kommer utföra detta bra!

Tillbaka