Accepterad alexander2005 | Ban Överklagan [Siggeed, Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaza100

Icke Medlem
Meddelanden
1,314
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/alexander200507/

Ditt Hex-ID: 11000011d2a097a (Hex)

Vad är din discord tagg? 1zaza.

Vem var det som bannade dig? Borzy (Discord) Sigged (Ingame)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Banned.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Rätt simpelt, så deltog jag i två discords som man inte fick vara med i och det resulterade att jag fick blacklist för valde inte lyssna på staffsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kvällen innan jag fick blacklist snackade jag med några vänner om att det gick ett rykte att man skulle lämna två discord en av de discordsen var en självklarhet att man var tvungen och lämna och den andra var oklar. Jag valde dagen efter och skriva till Borzy och vi diskuterade lite och vi kom inte överens alls då jag funderade mest över varför man var tvungen och lämna den andra discorden. Efter vi skrev lite valde han att blacka mig för deltog i dessa discords.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt vi diskuterade lite jag och Borzy och vi hade olika synvinklar. Ja det var en rätt ban då jag valde inte lyssna på staffsen ren idioti av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har 13 tidigare bans och de flesta var när jag var helt ny till RP och visste inte grundreglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle lyssnat på Borzy helt enkelt och lämnat dessa discord serverar så skulle jag inte suttit i denna sits idag!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hur ska vi kunna lite på att detta inte sker igen?

Hur ska vi kunna lite på att detta inte sker igen?
Jag har alltid lyssnat på staffsen under hela min tid, jag har kört på Unive från 2021 och sällan jag inte har kommit överens med en staff innan. Detta ska inte förekomma igen hart lärt mig av mina misstag.

Jag har alltid lyssnat på staffsen under hela min tid, jag har kört på Unive från 2021 och sällan jag inte har kommit överens med en staff innan. Detta ska inte förekomma igen hart lärt mig av mina misstag.
Ska tala med sigged, vi återkommer med beslut.

OBS denna ban är ej felaktig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka