Nekad alexander2005 | Ansökan till Servervakt [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaza100

Icke Medlem
Meddelanden
1,314
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? 1hunchoo

Ange ditt födelsedatum 31 Augusti 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Så fort jag är inne och rollspelar i Unive City.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Från 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har uppgift och se till att RP är bra i sin omgivning och att alla sköter sig. Servervakt rollen är för att underlätta staffsen arbete. Servervakt kan även dva bilar som står överallt runt om i staden för att underlätta för staffsen och prestandan på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill kunna hjälpa samt underlätta för Staffsen som gör ett otroligt jobb men jag ville ändå hjälpa de lite för att kunna göra Unive till en sån hög rp nivå server som det bara går, sedan gillar jag denna server och vill få bort de som missköter sig och det är därför jag vill bli servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man missbrukar sin roll för egen vinning, exempelvis jag hamnar i en skottlossning och jag väljer att revva mig själv för min egna vinning. Kan även vara om jag väljer att storma ett gänghus så sätter jag på toggleid för att se vart alla är. Det är korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka