Accepterad Alexander1234 | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander1234

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199031485079/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? alex100#7981

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liban Mohamed och hans största dröm är att jobba som mäklare och han är 23 år och 193cm lång. Han har haft en bra uppväxt och han hade många bra kompisar i skola och utanför skolan. De gick bra i skolan för Liban.
han älskade skolan och han hade de bra hemma. Han gillade också att va med sina vänner och va ute och springa och leka när han va liten. Han älskar hundar Han hade en hund som hette Baloo De va en svart labrador. Liban va bra på idrott i skolan och även bra på matte, No och so. och han gillar Blått och gult.
Hans Favoritmat e bulgur med snabbmakaroner. Liban Gillar Gant hudis och Gant strumpor. De bästa Jonas vet e att jobba och röka kamel och titta på bio. Min karaktär hatar att rita och att va ensam. Han älskar typ alla och skulle aldrig göra illa någon person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill hjälpa att utveckla servern och jag kommer bidra med svin bra rp. och man kan använda blocket och twitter vilket kommer bli roligare och sånt. det här är också den bästa rp servern jag kan hitta. jag har också sätt att det finns bra carmeets som jag vill åka på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med hög och rolig rp nivå då jag tidigare spelat på servern och andra servrar innan. Jag kommer också att se till så att min omgivning får rolig rp. Jag kommer också att bidra med roliga scenarion. Jag kommer också se till att båda parter i ett scenario får rolig rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kan inte vinna hela tiden men jag kan spela för att göra bra och rolig RP för dom som är med i scenario och jämna ut för båda parterna

Hur hittade du Unive? Mina vänner visa mig och jag tyckte att den såg Rolig ut sen så har jag sät den på Youtube och tick tok

Vidare till muntlig intervju, lycka till, obs du har 48 timmar på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka