Nekad Alexander1234 | Ansökan till Servervakt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander1234

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? alex100#7981

Ange ditt födelsedatum 2009-09-01

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar sen går jag och gör Frukost och sen går jag och sätter mig vid min dator och spelar unive i typ 4-3 timmar sen går jag in på hellcase och spelar bort alla mina pengar sen så blir jag arg för att jag förlorar sen går jag in på unive i typ 2-3 timmar sen så äter jag sen spelar sen går och läger mig

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 dag men har varit med i dc typ 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har aldrig blivit bannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt enligt mig är en person som tar ansvar för servern och som är väldigt aktiv. någon som vill att Unive ska gå framåt genom att visa en bra och legitim RP och vill att folk ska ha bra RP nivå genom att visa en bra RP nivå. en förebild som vill allas bästa, visa att man inte ska göra regelbrott och kan alla regler på servern. En bra servervakt visar ett gott intryck mot högre uppsatta eller andra rpare på servern. Att man tar tag i saker och problem och inte skiter i dem och låter dem sköta sig själva. vet hur man bra och kortfattat skriver ett ban-meddelande så att rparen lär sig efter sin ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att utveckla RPandet, Jag vill hjälpa till med att folk ska utveckla sin rp och inte lalla jag vill att unive ska förbättras och ska man hjälpa icke medlemmar, om de kan inte relgerna så ska man säga till de t.ex skriv ooc läs reglerna något sånt, ska göra mitt bästa för att hålla rp bättre, om du inser att de e nya till rp så ska man lära de istället för att ban de eller kicka, om de gör ett misstag be staff att hålla kolla på han, så att derass rp blir bättre än sämre

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man t.ex. överanvänder sina perms som t.ex. att man revva sig själv eller sina kompisar utan någon anledning, alltså att man revvar dom bara för dom är skadad och inte har några plåster. Det kan också vara att man t.ex. ska banna en kille så är det sin kompis så då skiter man i att banna utan man bara kör vidare. Det kan också förekomma Sv Abuse i kriminella scenarion som t.ex. att man revva när man dör så man inte förlorar scenariot. Man kan också använda sig av Toggleid för att se vart folk är som man inte skulle kunna göra utan Toggleid. Det är Sv Abuse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka