Alexander122 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander122

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander 12år gammal

Ditt discordnamn: Kingston_322

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2012

Varför ska just du bli staff? För att jag har varit sv ett tag nu och jag tycker inte att de tar bort lallande så jag vill bli en staff för att bli en del av servern att vi ska undvika allt lallande som gäller även blåljusen och folk på sjukan och torget för att jag brukar kicka några personer per dag för lallande

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Blåljus=
Jag tycker att polisen inte alls rpa bra då man ligger inne i sjukan och skriver /me skotskadat då söker dom igenom och ser att man har vapen då griper dom mig och sen under ett rån då kanske man kör i 250km/h då så sitter dom och preyar de ska man ju fan inte göra de är ju suntföuft och fearrp.
Icke medlemar=
Jag tycker en del icke medlemar rpa jätte bra där dom tar ett ansvar att inte lalla och dom är skjöna att rpa med men sen en del icke medlemar snor te.x en hoj eller bil eller hyr en cykel och sen köra in på sjukan eller kör på folk eller köra in i en vägg i hög hastighet och inte rpa på skador
Krimenell rp=
vissa krimenella frågar när jag kör runt i min import då frågar dom vilket gäng jag är med i då säger jag inget och vissa går ut och riktar och sen kidnappar mig sen får jag betala pengar för att komma ut och sen dödar mig och vissa bara hoppar ut och skjuter mig de ska man ju inte göra man ska ju tänka suntförnuft och sen en hel bara kommer till gäng och hetsar eller en del bara åkerunt och bara skjuter.
Chef jobb=
Jag tycker att chefarna på jobb ska t mer ansvar med inaktiv som en chef på inqusitor han var off en hel vecka och vissa kanske är off jätte länge då ska man ju kicka dom och inte bara ha kvar dem och sen på vissa jobb tar bdom nästan aldrig intevjuer dom ska ju kolla hur aktiv man är och sen om man inte är aktiv ska man ju kícka dom

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tänker att vi är kanske 5 stycken staff i support och sen speckar jag honom då säger jag te dom att specka honom och då om allar ser att han lallar kan vi först och främts säga att han ska komma support och sedan ta de därifrån och då säger vi varför lallar du och då om han säger att han inte lallar så skickar vi klipp te honom så han får se och erkänna och sen muta vi honom och planera om han ska få gå eller bli bannad då kanske vi kommer översäns med 3 dagars ban då unmuta vi han och sägger detta betende är inte okej så vi har valt att ge dig 3 dagars ban okej.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara väldigt ingraverad inom staff då man måste ta ett stor ansvar då man kommer få sitta support med många folk då folk kanske ska få indraget eller nått eller nån som lallar och man ska vara vädtigt professionalonellt inom staff

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går inte på någon direkt sport då jag går på pingis ibland jag hade tänkt vara aktiv varenda dag kanske inte så mycket om jag är med vänner eller har prov eller mycket i skolan annars kommer jag vara aktiv väldigt mycket och inte alltid jag kommer specka folk då jag vill också kanske spela på min karaktär

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 2 månader men har varit på unive längre men fick indraget

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag vet dem flesta commandon för att jag har varit ägare på en annan server så vet
/dv tar bort en bil
/svban bannar nån i en timme
/kick jag kickar nån från servern
/tpm då måste man setta en gbs på mappen och sen telportera
/noclip man blir onsynlig
/toggleid man ser något id
/togglename man ser deras steam namn
och sen kan jag många mer

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Supporter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka