Accepterad Alexander048 | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander048

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? fell_shortsac

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jacob larsson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag växteupp i en fattig stad vi hade typ ingen mat eller vatten vi hade inte ens lite pengar och folk dog för vi hade ingen mat eller vatten och lite senare dog min famillj av hunger och jag växte upp hela mitt liv själv sen åkte jag till en stad som heter unive och jag vill bli en kriminel person och få bra bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra jättebra RP och seriös och mogen och jag följer alla regler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man inte spelar bara för att vinna se till att försöka göra ett rolig scenario som möjligt för alla även om det innebär att du kanske inte vinner på det att planen inte gick some den skulle.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?
Nej det har jag inte men neka inte den här ansökan för att ni nekar den för det står jag har en aktiv ban men jag är inte bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm COMBAT LOGGING och man får inte få polisens uppmärksamhet till exempel genom att köra mott rött ljus när en polis är brevid dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ny till pc världen men kollat en hel del rp på osv har vänner som spelat rp och jag är otroligt taggad till att öppna upp den delen av min spelvärld är väldigt mogen och seriös.

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? fell_shortsac

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jacob larsson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag växteupp i en fattig stad vi hade typ ingen mat eller vatten vi hade inte ens lite pengar och folk dog för vi hade ingen mat eller vatten och lite senare dog min famillj av hunger och jag växte upp hela mitt liv själv sen åkte jag till en stad som heter unive och jag vill bli en kriminel person och få bra bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra jättebra RP och seriös och mogen och jag följer alla regler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte döda nån om man förlårar man ska ska spela seriös RP till exempel om du vinner på paintboll ska jag inte döda dig man ska ha seriös och mogen RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte men neka inte den här ansökan för att ni nekar den för det står jag har en aktiv ban men jag är inte bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm COMBAT LOGGING och man får inte få polisens uppmärksamhet till exempel genom att köra mott rött ljus när en polis är brevid dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ny till pc världen men kollat en hel del rp på osv har vänner som spelat rp och jag är otroligt taggad till att öppna upp den delen av min spelvärld är väldigt mogen och seriös.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
klart

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.

Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka