Nekad Alexander00021445 | Medlem ansökning[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander00021445

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? cr7goatt.

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Oloffsson hans favorit färg är blå och han är 30 år gammal när han var yngre så bodde han i en stuga i södra stockholm han gick i skolan han fick bra betyg men när han blev äldre så hadde Bengt mindre respekt mot hans föräldrar och just för det så sparkade hans föräldrar ut honom från stugan han gick klart gymnasiet och flyttade till Unive. Unive var den staden som kunde få honom glad igen han köpte sin första bil sen en till bil sen en till bil och sen en till bil hans favorit bil är hans BMW i8 som han har just nu och en dag önskar han att bli läkare och has intresse är att spela fotboll han vill bli som Zlatan Ibrahimovic och Cristiano Ronaldo.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att sänka priserna hos bärgaren till minst 10,000 istället för 50.000 det blir annars billigare och köpa en ny bil istället.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska va lika roligt för båda partners i servern och man ska skapa de mest realistiska scenarion man kan det ska va roligt inte tråkigt men det gäller båda partners ska ha det så lika roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hade laddat ner Fivem sen så letade jag efter en svensk server och det var Unive rp jag gick in i den och ser att jag älskar servern så nu är jag här och spelar på Unive rp.

Nekad efter muntliga intervju, utveckla praktiska delen samt vad du kommer bidra med till servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka