Nekad Alexander00021445 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alexander00021445

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Drfeelgood

Ditt Hex-ID: steam:11000010597d18a

Vad är din discord tagg? cr7.goatt

Vem var det som bannade dig? jimmy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-12 165319.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? nu e jag helt ärlig jag kraschade min bil jag höll N och sa Aj aj fan och skit men jag glömde skriva /me jag e helt ärlig nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade asså kommit till mitt gänghus sen efter bilen hade sparats blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt jag gjorde fel med att glömma skriva /me jag vet jag kommer tänka på det nästa gång jag kraschar med att rp skador jag lovar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag faktist en gång när jag lallade vid piren så lärde jag mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det kunde jag att bara kanske köra lite saktare och inte ha glömt /me.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

Tillbaka