Alexander Sörén
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199048483246/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander sörén
Vad är ditt discord namn? Billie Eilish#6359
Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Sörén och han är 20år. Han gillar att fixa med bilar och älskar att möta nya människor och älskar att lära sig nya saker. Alex har en diagnos som heter Dyxelexi. Alex har haft det tufft i sitt liv. Han har levt utan familj i 7år men han har klarat sig själv. Han har röster i huvudet så folk tror att han är galen för att han pratar med sig själv men han pratar med sin mamma. Hans pappa va en alkoholist.
Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag vill verkligen bli en större del av dethär communityt och kunna hjälpa andra på sörvern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna hjälpa andra i spelat.
Hur hittade du Unive? av en kompis in rl
Vad har du för mål med ditt rollspel? ja du mitt mål är väl att bli vänner med alla och va en bra förebild för dom nya människor som kommer in på sörvern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan sörver. Men har tästat en annan men alla va otrevliga mot mig så lämna diräckt.
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander sörén
Vad är ditt discord namn? Billie Eilish#6359
Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Sörén och han är 20år. Han gillar att fixa med bilar och älskar att möta nya människor och älskar att lära sig nya saker. Alex har en diagnos som heter Dyxelexi. Alex har haft det tufft i sitt liv. Han har levt utan familj i 7år men han har klarat sig själv. Han har röster i huvudet så folk tror att han är galen för att han pratar med sig själv men han pratar med sin mamma. Hans pappa va en alkoholist.
Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag vill verkligen bli en större del av dethär communityt och kunna hjälpa andra på sörvern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna hjälpa andra i spelat.
Hur hittade du Unive? av en kompis in rl
Vad har du för mål med ditt rollspel? ja du mitt mål är väl att bli vänner med alla och va en bra förebild för dom nya människor som kommer in på sörvern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan sörver. Men har tästat en annan men alla va otrevliga mot mig så lämna diräckt.