Accepterad Alexander Malm | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liljedahl

Helper
Helper
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199007160878/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Mighty#0911

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2006

Berätta om din karaktär. Hej jag är Alexander Malm och jag är 21 år gammal. Jag är jag gillar att hitta på roliga grejer med mina vänner som t.e.x igår var jag ute o shoppade kläder med min vän Alex Sjöberg. jag har känt mig lite ensam på sistonde så jag har hängt med min vän Alex Sjöberg, jag letar efter ett jobb med kamrater som jag kan bygga täta band med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en ny person till gta rp men jag är väldigt intresserad och aktiv, Jag tror jag skulle kunna påverka servern och kommunitet på ett bra sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är känt för att ha en bra roleplay och jag har börjat kolla på cosmo_bt och har blivit väldigt sugen på att göra en karaktär och köra roleplay med den

Hur hittade du Unive? Cosmo_bt's tiktoks o streams

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en karaktär som kan gå igenom kriminalitet och yrken och leva ett så värkligt liv som det bara går inom roleplay

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att 1. ha kul såklart 2. bli kriminell 3. skaffa en lite mer laglig karriär som kan löna sig och leda till dyra bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är som sagt ny men jag har varit väldigt aktiv i unive hitils, jag ansöker om detta för att få mer Perms(kunna skaffa ett kriminellt liv) och att kunna påverka servern på ett bra sätt för jag tycker den verkar bra hittills

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka