Accepterad Alexander Kurtsson | Ban Överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander Kurtsson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199204961846/

Ditt Hex-ID: 11000014a308e36

Vad är din discord tagg? qwand210

Vem var det som bannade dig? Complain

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-14 174355.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde som en idiot och jag lärde mig att inte köra så snabbt i staden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köra till meko för att jag skulle laga min kompis bil jag provade min kompis bil och skulle laga den och sen blev jag bannad för detta och då nr jag blev bannad så körde jag på motorvägen och den bilen går typ bara i 200 och den var lite sönder så den gick kanske typ i 150km/h.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig ban men ändå lite för att jag körde på en motorväg och jag blev bannad för bedrövlig stadskörning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när man va icke medlem och inte fattade något och jag har lärt mig av mina förra bans för jag har inte gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat prova bilen någon annan stans och jag hade kunnat köra lite söligare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska köra lagligt och mer försiktigt i staden och inte köra som en idiot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka