Nekad Alexander jonsson | Ban överklagan [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander jonsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988608156

Ditt Hex-ID: 11000013d4b429c (Hex)

Vad är din discord tagg? MxJonsson479#6055

Vem var det som bannade dig? patrik_

Hur lång tid var din ban? 7 dagar men nu är det, 3 dagar 19 timmar och 57 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rollspelade så rädd som jag kanske borde ha gjort, men jag bad dom att inte skjuta mig så jag försökte iallafall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte motorcykel med en polare, han körde och jag satt bakom, sen när vi kommer in i stan så krockar vi med en bil som var förföljd av en annan bil som började skjuta emot dom. När vi krockade så flög vi av motorcyckeln och den gick sönder. Då när vi hoppade på motorcyckeln igen gick det inte att köra den och medans höll dom på att skjuta och skrek att vi skulle dra därifrån, vi sa till dom att dom inte skulle skjuta oss och att vi inte ville dom något illa sen sprang vi därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja delvis eftersom jag inte kunde göra nått eftersom jag satt bakom min polare som körde. å sen hamnade jag i detta skottlossningen å skulle förklara att jag inte ville dom något men dom sket i de å sköt mig endå fast jag sa att dom inte skulle. men sen så kanske jag inte spelade lika rädd som jag borde ha gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit banad någon gång tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat rollspelat bättre som jag borde ha gjort men all gick så fort så blev chockad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska rollspela bättre å bara dra när dom sa att jag skulle dra å lyssna på de dom sa.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka