Nekad alexander gunnarsson | Chef-jobb ansökan Trygg hansa [(OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ACEFAIDE

Medlem
Servervakt
Meddelanden
71
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygg-hanssa

Vad heter du IRL? alexander

Vad heter du på discord? ACEFAIDE#3909

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad om inte mer

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utvecka företaget på roliga scenarion och jag kommer se till så det blir aktivt igen. Jag kommer vara super aktiv och anställa massor av folk. Jag kommer att göra företaget stort och jag kommer göra massor av samarbeten. Vi kommer köra ut bilar för att kunna göra det på gatorna osv. Jag kommer ha många aktivitets kontroller så att vi är aktiva. Jag kommer att anställa folk som har potential och bra och vi kommer att låta alla bli anställda förutom icke-medlemmar. Jag kommer se till så att alla trivs i lokalen och så alla har en typ av social rp. Jag kommer vara sträng och se till så ingen gör misstag. För vi vill inte gå minus genom att någon stämmer vårat företag. Och jag kommer rpa så socialt och bra som möjligt så vi kan förebygga stora och roliga scenarion. Jag kommer att utveckla lokalen och göra så alla trivs överallt. Jag kommer att se till så vi har seriösa rpare/jobbare på trygghansa. Vi gillar inte folk som lallar. Jag kommer att försöka göra en ny lokal om det behövs och jag kommer att hålla stora events gjorda av jag och mina kollegor. Vi kommer ha många möten så vi kan lära oss allt och jag kommer att utse rätt folk till rätt plats. Jag kommer att göra mitt bästa och anställa många.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på mekonomen och det gick bra för allt där fick jag jobba under tress det va mycket va bara prov anställd sen så jobbade jag på autoexperten där va det lika dant som på meko Och sen jobbade jag som P.A på Marja-Lisas där jag fick hålla kolla på 5 stycken personal som va under mig. Det va stressigt men jag va trevlig oavsätt om det va lite eller mycket.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv varje dag minst 3-4 timmar annars är jag bortrest eller en annan anledning,

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta rpa eftersom att jag tycker jag har hittat den rätta servern för mig

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej. Jag tycker om unive så mycket så jag kommer inte släppa det eftersom att jag tycker det är så roligt och göra stora scenarion med folk.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag. Från punkt till prick.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka