Nekad alexander gunnarsson | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ACEFAIDE

Medlem
Servervakt
Meddelanden
71
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199489232819/

Ditt Hex-ID: 11000015b222fb3

Vad är din discord tagg? Acefaide#3909

Vem var det som bannade dig? 1shark

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-22 190021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig på grund av att jag skrev "f Unive och matte korrupta Fitt jävel" på Discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att det va ett butiks rån uppe i mirrorpark så va det en ambulans som såg att jag hade en g36 som man inte får ha inom polisen så gjorde han en su anmälan på mig jag fick åter gärden på det på det sen skulle vi då ta det ooc (discord) men vill inte rpa på det som skrivs i discord pga det blir meta så snackade vi och han sa att jag hade målade kläder med g36 så fattar du mitt beslut jag gjorde och så frågade jag en mot fråga varför du har ens annans Rakel då vart han arg och sa jag har inte fått en annat Rakel så bara avslutade han det utan ett svar till mig vilket jag tycker är respektlöst. Då vart jag förbannad minns inte men jag börja skriva helt random pga det svartnade för ögon närt jag skrev sen när jag lugnade ner mig så förstog jag vad för fel jag har gjort (både ooc/ic sak i denna frågan)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va helt och hållet mitt fel agerade väldigt fel jag kunde gått där ifrån och lugnat ner mig men kommit tillbaks och bröstat det jag fick på mig istället för att skriva helt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 2 tidigare banns en av dom va att jag gjorde inget att jag voltade 10 meter med bilen och fortsatte köra och den andra va en felaktig på grund av att jag va under ett scenario vilket van inte kan bli bannad på förens efter scenarion

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? som sagt jag kunde gå ifrån datorn eller stängt av den och tagit frist luft sen återkomma när man har lugnat ner sig

Har du lärt dig någonting efter din ban? kommer rpa på voltningar till exempel /sme medvetslös samt om det något som händer ooc gå där ifrån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka