Nekad Alexander Ericson | Medlem ansökning [Ludvig][Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The Don

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Enkido

Vad är ditt discord namn? The Don#1111

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Bakgrund: Min karaktär är uppvuxen i en fattig förort i en stor stad. Han har haft en svår barndom, där han ofta varit utsatt för våld och missbruk hemma. Han har också haft svårt att skaffa sig vänner och känna sig accepterad i skolan. På grund av detta, började han tidigt att hänga med fel sorts människor och blev snabbt inblandad i kriminella aktiviteter som tjuven och narkotikahandel.

Ålder: Min karaktär är 18 år gammal.

Känslor: Han är en person som är mycket hård och oförskämd, och har svårt att visa känslor. Han är också mycket misstänksam och är alltid på sin vakt, eftersom han aldrig riktigt vet vem han kan lita på. Han är också mycket hänsynslös och har svårt att tänka på konsekvenserna av hans handlingar.

Intressen: Hans enda intresse är att tjäna pengar, oavsett om det är genom att begå brott eller genom att sälja narkotika. Han är också intresserad av att visa sin makt och att skrämma andra. Han är inte intresserad av att utveckla någon form av hobby eller relation med någon annan person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapa en unik och intressant karaktär: Genom att skapa en karaktär med en intressant bakgrund och personlighet kan jag bidra till att göra roleplay-sessionerna mer intressanta för mig själv och andra spelare.

Delta i olika scenarier: Genom att delta i olika scenarier och rollspel som erbjuds av andra spelare och grupper kan jag bidra till att skapa en levande och dynamisk virtuell verklighet.

Skapa mina egna scenarier: Genom att skapa mina egna scenarier och erbjuda dem för andra spelare kan jag bidra till att utöka det totala utbudet av rollspel på servern.

Var en god medspelare: Genom att vara hjälpsam och respektfull mot andra spelare kan jag bidra till en positiv och trivsam atmosfär på servern.

Var aktiv i chatten och kommunicera med andra spelare: Genom att vara aktiv i chatten och kommunicera med andra spelare kan jag bidra till att skapa ett starkt gemenskapsband och hjälpa till att skapa en mer realistisk rollspelupplevelse.

Respektera de regler som finns på servern: Genom att respektera de regler och riktlinjer som finns på servern kan jag bidra till att skapa en säker och oförstyrrad spelmiljö för alla.

Var öppen för feedback och förbättringar: Genom att vara öppen för feedback och förbättringar kan jag bidra till att göra servern bättre och mer tillfredsställande för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att man som rollspelare är beredd att acceptera att din karaktär kan förlora ett scenariot eller en situation, och inte alltid strävar efter att vinna eller kontrollera utgången. Det handlar om att vara flexibel och öppen för olika utfall, och att tänka på den totala rollspelupplevelsen för alla inblandade i stället för att bara fokusera på ens egna karaktärs vinst. Det innebär också att man är beredd att samarbeta med andra spelare och att vara medveten om andras karaktärer och deras mål och önskemål.

Detta kan innebära att man som karaktär kan gå med på att göra någonting som inte är i karaktärens intresse för att hjälpa till att utveckla en intressant och trovärdig rollspelssituation, eller att man är beredd att acceptera förlusten i en konflikt eller ett scenariot. Det handlar om att vara flexibel och öppen för olika utfall och ta hänsyn till andra spelares karaktärer och deras mål och önskemål.

Hur hittade du Unive? Genom en vän, jag frågade om några bra servers och han rekommenderade Unive.

Nekad efter muntliga intervju, öva på fivem reglerna och din karaktär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka