Accepterad Alexander Ericson | Medlem ansökning [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

The Don

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Enkido

Vad är ditt discord namn? The Don#1111

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Alexander Ericson är en kriminell karaktär som är känd för sina brott inom organisering av olaglig verksamhet. Han är en skicklig ledare och manipulatör och försöker bygga en stark organisation som är svår att penetrera. Han är känd för att vara mycket farlig och inte rädd för att använda våld för att uppnå sina mål. Han är också känd för att vara mycket charmig och kan ofta övertyga andra att göra vad han vill. Alexander Ericson är en mycket komplex karaktär.

Han är en känd profil inom den kriminella världen och är ansvarig för en mängd olagliga verksamheter inklusive narkotika- och vapenhandel. Han försöker bygga upp en stark organisation med många medlemmar och hårt tränade soldater. Han är mycket lojal mot sina medlemmar och försvarar dem vid alla tillfällen. Han är också känd för att vara hård mot sina fiender och är inte rädd för att använda våld för att uppnå sina mål.

Alexander Ericson är också känd för att vara mycket charmig och manipulativ. Han kan ofta övertyga andra att göra vad han vill och har en förmåga att lura och få andra att göra saker som inte är i deras bästa intresse. Han är också känd för att vara mycket svår att fånga eftersom han är mycket skicklig på att dölja sin verksamhet och undvika polisens upptäckt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapa en intressant karaktär: Skapa en karaktär med en stark personlighet och historia som jag kan spela. Detta gör det roligare för mig och andra spelare att interagera med min karaktär.

Delta i rollspel: Engagera mig i rollspel med andra spelare. Detta gör det möjligt för mig och andra spelare att skapa intressanta och komplexa scenarier.

Skapa egna scenarier: Jag kan också skapa mina egna scenarier eller evenemang för andra spelare att delta i. Detta är en bra sätt att få andra spelare involverade och skapa en mer levande rollspelsmiljö.

Delta i utveckling: Jag kan delta i utveckling av nya funktioner eller förbättringar av servern, som till exempel skripting, kartbyggande eller design av karaktärsmodeller.

Hjälp andra spelare: Var hjälpsam och hjälp andra spelare med deras frågor eller problem. Detta skapar en trevlig och vänlig atmosfär på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man som rollspelare är villig att förlora ett scenari eller strid för att det ska vara mer intressant och realistiskt. Det kan innebära att man som karaktär väljer att ge upp eller förlora en strid eller ett scenari mot en annan karaktär, för att det ska vara mer trovärdigt och för att det ska skapa en mer intressant och spännande rollspelssituation. Det kan också innebära att man som rollspelare är villig att acceptera det som kommer som en del av scenariot och inte försöker påverka det i sin egen fördel. Detta kan vara svårt för vissa spelare eftersom det kräver att man släpper kontrollen över sin karaktär och scenariot, men det kan också skapa mer intressanta och realistiska rollspelssituationer.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade servern till mig.

Tillbaka