Accepterad Alexander Ericson | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

The Don

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096464302/

Ditt Hex-ID: 110000143b903ae

Vad är din discord tagg? The Don#1111

Vem var det som bannade dig? Bosanac

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unviveban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom ja svor åt dem som kidnappa mig och eftersom ja råka säga "miss" när ja slog någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja pratade med min kompis på telefonen om att ja precis nyss blev kidnappad och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel ifrån mig när jag satt och sa "miss" när jag råkade slå någon, de va inte med meningen.

Och ja började svära på de som kidnappa mig eftersom de krockade in på min bil, sedan så försökte ja köra därifrån när ja förstod att dem försökte jaga mig. Efter ett tag så råka ja krocka min bil på en vägg som gjorde att den förstörde bilen och gjorde att jag blev helt snurrig. De va fullt med explosioner och ja hade musik på (ja kunde inte stänga av musiken för nån anledning), ja var skadad så ja kunde inte höra riktigt va dem sa.

Sedan så höjde ja min röst på dem eftersom ja visste vem de var och att de sa fel grejer som till exempel "shottaz", vilket de menar att jag är med i dem vilket ja inte är, så ja höjde min röst på dem för att förvirra dem och leka oskyldig så att dem blir övertygad att de har fel grabb och att ja inte visste vad de va för ställe. Så ja lekte arg så att dem tror att jag inte har något med rondellen att göra och att ja bara var arg på dom eftersom "de tog fel grabb" och var på "fel plats, på fel tid".

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste jag blev bannad var på grund av en incident där jag var i min kompis skott säkrad bil under en scenario. Jag lärde mig från misstaget och att man inte får göra sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja borde inte säga "Miss", det var mitt misstag, ja glömde att ta bort mitt finger från push to talk knappen, det är fortfarande inte en bra ursäkt, men jag mena inte att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara mer försiktig med push to talk och bara ha knappen på när ja pratar i roleplay scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart.

Tillbaka